489324-203

Vad gör jag inne i detta vädret?

Solen skiner och det är varmt som bara den, satt ute på balkongen en sväng men blev en aning för varmt kände jag.
Behövde göra en del saker på datorn också som gjorde att jag inte kunde ha den i knät för den typ smälte bort.

Tragiskt nog sov jag till halv 1 idag men så blir det lätt när man inte kommer från jobbet från kl 3. Jag fattar inte vart alla folk kommer ifrån? Vi plusa ju hela dagen igår iaf. Vilken tur annars hade det inte vart så jäkla kul alltså.
Vi hade iaf en rolig stängning med ett par skumma människor, jag belv faktiskt lite rädd, jag hoppas att det inte ska vara någon fara. Men återstår att se.
Dessutom ska vi (jag och alex) ta en flaska vin och INTE lyssna på Kent.

Men nu vill jag försöka gå ut i solen igen. Man får ju ta tillvara på det man kan få :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0