489324-203

Snart dags att åka hem

Idag är jag tvungen att åka hem :( orättvist. Men så är det när man har ett jobb att sköta. Men fick iaf träffa dem alla i några dagar och få hålla i lilla gumman. Det är lycka det. Förutom när hon bajsar och kissar överallt men sen att få ett litet leende från henne så glömmer man allt och hon är det bästa i hela världen. Hon är ju en bebis så är inte så konstigt att hon gör som hon gör menar jag.

Börjar jobba vid 16 idag så vid 14 måste jag åka här ifrån, så man har lite tillgodo. Jobbar sedan till 22.45 så är ett ganska lagom pass tycker då jag.

såhär ser jag ut nu.. dags för att snart laga mat till pappa när han kommer hem för lunch och sen hoppas jag få hålla i lillan lite innan jag åker.
Lillan är med i tidningen idag också. Får se det snart :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0