489324-203

Öronproppar är bra!

Nu har det gått ett par dagar igen sen jag skrev sist. Största anledningen till det har vart jobb, hela helgen har gått åt till att jobba. Sen den lilla lediga tid jag har haft har jag vart ute i det fina vädret med mina vänner. Och vart med kära Malou som har hälsat på över helgen.
Ska berätta lite kortfattat om helgen ändå. I fredags innan jobbet var jag och kollat på utspringet och lite lite av kortegen, det jag hann och se med andra ord när jag skulle till bilen och åka iväg och jobba. Efter jobbet när jag sluta 11 så stack jag in till stan och olearys och mötte upp Natta mfl. Efter ett tag besämde Natta och jag för att dra till harrys, eller hon bestämde. Hon hade några kompisar där så det var väl lika bra att hänga med. sen visade det sig ju också att man skulle dricka med, så halv 1 inne på krogen så börja jag att dricka, cider och shottar. Blev som sgat lite lullig. Efter krogen donken och 5 sprite och sluta hos Natta med hennes kompisar och mer dricka. Kl 6-7 kunde man somna in och sen var det bara upp vid 11 igen, träffa Malou, ligga vid simsjön och snacka skit. Blev att jobba stängning sen och det var en lugn lördag, skönt faktiskt. Blev sedan ganska sent denna lördag också.
På söndagen fick jag bytt min tid så jobba stängnings tiden så åkte till Sofija och sedan vidare till billingen för att kolla balen, eller mest för att hålla dem andra sällskap för jag var dessvärre tvungen att åka precis när balen skulle börja, världen är bra orättvis alltså. Blev sedan en ganska hektisk kväll när en del folk från balen skulle ha mat. Vi var la det enda stället som var öppet typ. 

Igår, måndags så höll jag på att försova mig. När jag börja 14? :O vakna kvart över 1 och kunde knappt fatta att jävlar jag måste åka om en halvtimme, jisses. Jobba bara en 3 timmar, så det var soft. Efter jobbet hem och duscha för att sen åka iväg till pappa för att vara med den lilla söta familjen i skogen. Få hålla om min lillasyster också, gud så liten hon är. Nu tycker jag faktiskt att hon kan vakna så jag får hålla i henne lite igen, skulle lätt kunna sitta med henne hela dagen alltså.

Så idag tisdag så ska jag nu vänta på att Nina och Lillan ska vakna och sen försöka hinna tvätta bilen, det är ett måste. Både inuti och utanpå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0