489324-203

Med tårar i ögonen

Min dator fick ju en trojansk häst i sig igår men nu efter allt verkar den må bra igen, sköööönt :) men då börja nästa tekniska pryl att krångla nämligen min mobil. Touchen funka inte alls och den hoppa mellan menynerna och gjorde lite som den vill och så fort mamma sluta så åkte vi in och lämna telefonen och det som suger ännu mer är att garantin gick ut för två dagar sen. Jag hoppas verkligen dom kan fixa mobilen iaf, för fick nu en lånetelefon och så äcklig och ful den är, det är så jag vill börja gråta nästan. Dessutom upptäckte jag att alla mina nr är borta, dem ligger ej på sim kortet och jag som trodde det. Men eftersom dem har öppet imorgon så ska jag in och hämta min mobil och försöka få några viktiga nr och skriva ner så får jag väl gå runt med en lapp och alla nr. Skojsigt. Men men, nån kanske har en mer normal telefon och låna ut till mig? jag blir äcklad och ledsen. Fyfan.

Nu sitter jag här iaf och väntar på god mat som mamma lagar, kött, risnudlar och wokat. Muma :) Ikväll blir det jobb, börjar 20 så är ganska lugnt fortfarande, dessutom måste jag förbi Natta för att hämta min väska med smink och dylikt. Kan även tillägga att jag mår bra idag och är inte ett dugg bakis, hej och hå så skönt det är :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0