489324-203

jobb och åter jobb och en liten arbetsskada

Då var det måndag, det känns dock inte som måndag men aja, det är det iaf. Nu har jag avverkat helgens alla stängningar och igår hade vi mer att göra än vad vi har haft både fredag och lördag stängning tillsammans, folk är en aning konstiga. vad gör folk lixom en söndag som gör att dem måste äta så sent på kvällarna? men aja, så är det ;)

Idag blir det bara slappt till om 2 timmar då jag börjar att jobba, idag blir dessutom ett kort pass på 4 och en halvtimme, men det gör mig inte så mycket, är ganska skönt med tanke på att jag ska jobba hela långa dagarna på tis & ons. Och i o m det missa alla fina soltimmar, jag lyckas alltid jobba dag när det ska vara fint väder, orättvist. hihi.
Sen efter jobb vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det visar väl sig  :)

Från jobbet, det kan ju hända att jag får ganska lätt blåmärken ja, men när jag fick detta var det så jag blev illamående och det gjorde gööööör ont.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0