489324-203

I need you and me-love

Att börja gråta utan anledning, det var just det jag gjorde nu. Jag satt och kolla på the break-up och precis i slutet när dem träffas igen efter en lång tid så verka dem så lyckliga så jag börja storlipa, jag vill också vara lycklig och känna någon kärlek. Vänskaps kärlek och familje kärlek i all sin charm men det är just den där du & jag kärleken jag längtar efter, när ska jag få känna det igen? Blev otroligt sugen på en riktig kärleks film nu så hej hå, här ska det ses "The notebook". Den bästa kärleksfilmen ever, kan inte se den utan att börja böla, men är på det humöret och så längesen jag grät så låt det kom ut bara, känner att det behövs.

Dessutom har det vart en sjukt skön kväll, alldeles ensam, det var nog lite det jag behövde efter en fartfylld helg i skåne.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0