489324-203

En varm dag

Dagen började med att jag vakna och jag trodde jag hade sovit till halv 3 men visade sig sen när jag väl vakna till liv att kl var halv 8, jag blev snart ganska pigg och gick upp redan vid 9, dock gjorde jag inget alls fram tills jag börja jobba vid 13, vad skulle jag hinna innan typ?
Det blev en vanlig dag på jobbet, en sväng i drivern, en sväng i köket och ja, det var min dag det, dock var det så att svetten bara rann, nu börjar det riktiga värmen.
Efter jobbet stressa jag hem för att duscha och sen åka bort mot Pappa. Var här vid 10 tiden, fick hälsa på Nina och Lillan. Sötaste syster. Älskar dig.
Dock när jag kom hit var det som att gå in i ett växthus, jisses. Jag hade glömt hur varmt det egentligen blir här på somrarna, smått omöjligt att sova. Får se hur jag ska kunna lyckas?! täcke känns smått omöjligt.

Imorgon blir det smått mycket att göra, jag vill hinna sola men måste först och främst tvätta bilen (ska ha så lite kläder som möjligt så man får färg). Sen ska vi till bvc med lillan och på kvällen/em blir det nossebro ciry race. Sälja lotter och hjälpa till med alla som ska åka med och så. Ska bli skoj :)
7
det börjar bli en aningen mörkt nu








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0