489324-203

En lill-lördag som ej finns i skövde

Igår kväll blev inte direkt vad vi hade planerat, eller vad jag hade planerat ska man väl säga. Åkte in till stan för ge lite råd och vips så hade man kört hem Loffsan och var nu påväg hem för att byta om. Vidare tillbaka till jobbet för att köpa sprite. Åkte tillbaka till stan och vips så var vi på kosmopol. Det var då jag, Natta, Jessper och Anton. Dem skulle tydligen spela, som jag inte fattar ett piss utav och om jag ens skulle spela så skulle jag förlora, med både otur i spel och kärlek så känns inte oddsen så höga. Efter mycket övertalning så skulle jag köra dem till karlsborg. Lättare sagt än gjort för jag hade totalt glömt bort hur man körde, men tackar gud för hitta på mobilen. Blev även en sväng förbi statoil för införskaffning av godis för lilla resan och korv, hungern var väldugt nära.
Det gick ganska fort bort till karlsborg och jag säger bara det, ha aldrig en kille bredvid dig som glömt ta på sig bälte som sover och är halvt däckad/borta och försöka köra i en rondell eller bromsa, det kan jag medela er om att det går illa om du vill kunna köra ordentligt! Var väl framme i karlsborg runt 3 tiden och då blev det att tanka och säga hejdå.
Sedan drog sig Natta och jag hemåt igen och vid 4 imorses kunde jag krypa ner i min säng. Skööööönt. Konstigt nog är jag redan vaken och pigg, men kan nog bero på att jag har sovit så duktigt hos pappa och lagt mig innan 12.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0