489324-203

Det undermedvetna

Solen skiner och det är ett helt underbart väder och vad tror ni inte lilla jag ska göra då!? jo, jag ska jobba, hela dagen också. Så får inte ens en liten chans att få sol på mig. Jobbar nämligen 11.30-20 men det kanske kan bli kul idag, kan ju hoppas på det iaf :) Varmt kommer det nog också bli. Efter jobbet ska jag in till stan för att träffa min sötnos Sofija :)

Hade en dröm i natt och jag tror ju halvt som halvt på att drömmar vill säga en någonting, det är nåt i det undermedvetna som vill komma fram. Och denna drömmen kändes inte bra att jag fick, verkligen inte, inte vad jag behövde för nu blir jag mer orolig. Hoppas dock det löser sig snart, för orkar inte vänta längre.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0