489324-203

Alltid hoppas på för mycket så blir det inget av det

Jag känner att midsommar kan ta sig nånstans alltså.
Jag vill ha en blomsterkrans runt huvudet.
Jag vill kunna sitta vid ett långbord och äta god mat.
Jag vill kunna sjunga högt och fult några konstiga snapsvisor.
Jag vill hoppa runt till "små grodorna" och ha en midsommarstång.
Jag vill ha fåniga lekar att leka och skratta åt.
Jag vill ha en go fylla.

Men mest av allt vill jag egentligen bara vara med mina vänner. Vårt lilla gäng eller vad man ska säga, folket från i torsdags skulle vara en fin blandning :) tror det hade vart jäkligt roligt.
Men nej, i år ska vi inte träffas några alls, alla är på olika håll och jag tycker det är riktigt trist.
Visst ska ner till Skåne och det kan bli jäkligt kul det också, men grejen är bara den att midsommar ser jag med dem jag känner och tycker om. Inte med främlingar nånstans långt bort i söder. Förlåt men vad jag är otaggad midsommar nu. Jag vill bara skita i allt, typ bli sjuk och kunna skylla på det för att slippa göra nåt och ligga hemma och glo på tve för mig själv.
Vet, jag är en tragisk människa.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker då att du skall göra precis som det du tycker känns bäst då.

2010-06-24 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0