489324-203

Inte en vanlig lördag för Veronica "Donkenstekaren" Forsberg

Godmorgon gott folk, eller ja, godnatt brukar det vara för mig annars vid 5 tiden :P Haha. Men nepp, idag går jag upp vid 5, anledningen, jobb.. Blev dock ingen middag igår med tjejerna, det var tråkigt.. Stack in till pim's och hängde med Natta  & co. Tjejerna kom ju förbi sen ändå, kul :) Fick även köra en mycket full bror in till stan och "kusin" Martin. Älskar att få komma närmare min bror, känns så himla skönt. Saknat honom så mycket dem senaste åren men han är tillbaka nu :D Den victor jag känner.
Blev mycket snack om framtiden med folket och vad som ska hända under nyår och vad jag ska göra, jag har så sjukt svårt att bestämma mig. Det gör så ont i mig. Egentligen ska det vara ett lätt val men finns egentligen inte många saker som håller mig kvar och tänk om några år när jag tittar tillbaka på det, inte tror jag då att jag kommer stå och ångra mig, jag tror ju verkligen inte det. Måste se det positiva i sakerna, jag måste lära mig det. Jag jobbar på det.
Nu ska kläderna på för att skrapa bilen och extra kläder med idag så man håller sig varm ute i HOTen. Brrr.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0