489324-203

Dagen innan Gran Canaria

Nu, nu vid denna tiden imorgon går flyget från Säve flygplats mot England och sen vidare ner till Gran Canaria, jo, gud vad jag gillar att mellan landa, NOT! Men värt det för värme och få må bra! :D Väskan är överfull och jag undrar, hur i helsike jag ska kunna få med mig allt, i en liten väska bara!? Visst, det är bara att trycka, men då är nästa problem Vikten. 20 kg. De känns som det kommer gå sådär, men jag håller alla tummar jag kan för att den inte väger för mycket.

Nu idag har jag först varit hos tandläkaren och kika på min tand eftersom en flis hade försvunnit, men slipa bara till den så blev det fint igen. Har nu tre timmar tills jag börjar att jobba och då ska jag fortsätta att packa. Annika skulle nog komma förbi och säga hej & hejdå typ :) Ska även fixa kladdkakan och grädden jag ska bjuda min kära arbetskollegor på. Hoppas dom blir nöjda! Thomas kommer sedan förbi donken för att säga hejdå också. Ska försöka övertala honom om att komma ner nån gång i vår ;)
Jobbar idag mellan 13-19.15 så efter jobbet ska jag försöka hinna träffa Loffsan också, men eftersom vi ska upp 5 imorgon så är det kanske smartast att lägga sig tidigt. Packning ska hinnas också. Men får klämma in allt så gott jag kan.
Nu tänker jag vila lite och sen ta tag i lite saker som måste fixas =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0