489324-203

Dagarna efter Julafton

Klockan börjar närma sig 11 när jag börjar skriva detta.. Idag känns det som att det är sent. Sov en timme i natt så man börjar bli mör efter att jobbat idag också och dessutom börjar bli sjuker :( Jävla skit, kan det komma mer olägligt tro. Nej, tror inte det? Typiskt. Men hoppas på att det stoppar här och att jag inte blir sjukare.

Igår blev det en visit hos mormor och morfar för att spela plump och kika på Morfars nya fina Ford, den var sjukt fin men det är en Ford, därför den inte är fin ;) Haha. Om folk fattar nu vad jag menar.. Blev att ge dem mina julklappar också, tror dem allt blev nöjda. Jag hoppas på det.
Blev sen hem till Skövde och stressa i ordningen mig för att vara chaffis Juldagen i ära, ja, jag tjäna lite pengar och körde från ungefär 9 till 5 på morgonen, visst satt inte hela tiden i bilen men full rulle var det. Hit dit och upp och ner. Typ så. Skara. Stenstorp. Ryd. You name it!
Så idag har det bara blivit jobb där jag somnade nästan stående kändes det som, men nej, jag var så trött så jag mådde illa. Inte okej. Dagen gick fort och sen blev det hem till sängen och stupade rätt ner i sängen.

Fick även Malous present och fick ett fint armband/halsband, tror jag.. Alltså, jag och smycken är väl inte något som brukar gå ihop men det är bara för att jag inte är van, vill ha massa fina smycken så nån gång ska det börja och Malous fina ska få åka med ner till gc tänkte jag :)

Nu ska jag kurra ner mig under täcket och sova ett par välförtjänta timmar för imorgon är det MYCKET som ska hinnas med. Blir stressigt värre.

(bild tagen för ett par dagar sen)

Just det ja, God fortsättning folket och på Onsdag flyttar jag till Gc för den som missat det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0