489324-203

Välkommen du nya vecka

Måndag igen då, fasiken vad tiden bara går. Dagarna bara försvinner, känns ju som man knappt hinner med ju. Idag iaf ska jag träffa Sofija för att kika på fotbollsbiljetter. Först om vi kan hitta några billiga till matchen i danmark den 10 okt annars tar vi matchen på råsunda den 14 okt. Har alltid velat gått på en match och nu fasiken ska det allt bli av! Så det så!

Såhär ska allt jag och Sofija se ut ;)

Vid 17 börjar jag sen att jobba och slutar 21, nästan samma tidigt som igår fast då börja jag 16.15. Jag gillar att jobba kväll faktiskt så det är skönt. Men visst kan det vara skönt att vara ledig på kvällarna men jaa, har man lite omväxling så blir jag nöjd :)








Kommentarer
Postat av: Marita



Haaa...du har kollat in fotbollskillar..haaa.



Kul veronica! att ni vill åka och se en landskampsmatch..de är en upplevelse!!.



Sedan efter det kan man ju komma till götet och gå och kolla på allsvensk fotbollsmatch...de händer himla mycket på "ny gamla Ullevi"...där hoppar man så att de skakar i marken...



Hör av dig om ni vill gå på en sådan match, så får vi fixa fram några biljetter. Kram veronica1 ;-))

2009-09-14 @ 14:59:37
Postat av: Jennie och huskyn Exxa

Haha åh vilken söt bild!

2009-09-15 @ 14:06:08
URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0