489324-203

Tiden kan stå stilla ibland också

Seriöst, hur sakta kan tiden egentligen gå? Tack gode gud att jag hade Rebecka där på jobbet. Fan, kommer sakna dig nu när du slutar eller går ner i tid rättare sagt. Alla roliga slutar typ, palla. Idag var en sån dag på jobbet att jag vill bara gå in och säga upp mig. Var helt jävla seg och orka inget. Men är nog bara så när jag är trött och mådde inte så bra pysiskt heller. Men blir nog bättre, för efter passet imorgon har jag en ledig helg. Underbart :) Ska då till pappa, se på rally och så.
När jag sluta jobbet kom även Robert förbi och lämna tillbaka nycklarna. Han fixa pussen. Vilken jävla ängel. Tack!!!!!! Lycka och lättnad var det. Det var dessutom det vi trodde det var (jag och pappa trodde).
Dennis har även fixat verktyg så han kan byta min generator nästa vecka. Nu är det bara generatorn som fattas. Vilka killar jag har runt mig. Ni gör mig så LYCKLIG! Tack :D

Nu ska jag lägga mig i sängen och se sista filmen av wallander - tjuven. Hoppas den är bra :) Sen imorgon blir det ganska tidigt för ska packa, till öb och köpa balsam (råka köpa schampo ist för balsam idag) och sen även hälsa på Robert på jobbet. Sen börjar jag jobba 12, fullt upp med andra ord :P











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0