489324-203

SVERIGE, HEJA

Tänk att det ska vara så svårt att komma upp på morgonen, tänkte att jag skulle börja gå upp 9 men det går åt helvete, det går ju aldrig. Typiskt mig egentligen.

Vakna iaf och kika klart på filmen jag börja se igår men som jag somna ifrån. Dumpa Honom! var det, tycker det var en bra film. Dock 2 timmar lång och tycker det är ganska långt för en sådan film. Sedan blev det frukost och nu håller jag på att göra mig iordning. Sminkdags blir det nu.

Ska även vara duktig att ta bussen in till stan, orka ta bilen och hitta parkering. Åka buss är inte vanligt för mig, men jaja, blir en sväng på stan med Sofija, kika på sverigetröjor. Sedan träffa Loffsan också, ta en fika och så :) Vid 19 blir det jobb för min del till 22.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0