489324-203

sommarvärme

Gick ut på balkongen nyss och oj, vad varmt det var :O Riktig sommarvärme ju. Bara linne idag och slippa långtröja. Skönt :) Om en timme ungefär kommer Erica så ska vi åka in till stan och ta en lunch tillsammans. Var äckligt länge sen vi sågs faktiskt. Så det ska bli jätte trevligt :) Sedan ikväll vid 18 börjar jag att jobba. Skönt faktiskt att jobba några kvällspass känner jag, blivit mycket dag det sista nu. Jobbar till 22 så blir väl inte allt för mycket efter jobbet att göra. Ska försöka lyckas få med mig en till wallander film hem men får se hur det går :)

Erica och Jag för några år sedan på en av hennes alla fester :) min dåvarande bästa vän. Tyvärr glider man ifrån varandra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0