489324-203

Skit sverige

Var ju kul att sverige vann iaf, inte dåligt då.. Mot ett sånt skit land, hade ju hur många chanser som helst och sabbar det så.. jävla tur mål, självmål och allt. Jaja, hur ska detta sluta?! Jag och Sofija är grymt sugna på att åka till danmark den 10 okt för att se vm-kvalet. Nån som vet vad det kostar osv? Ska kika upp iaf, så får man väl se hur dyrt det är. Men vore jävligt kul i vilket fall som helst.

Kika på idol också, haha. Jävligt kul med hur jävla lurade juryn blev och jag med vill jag lova. Efter det kom Malou och gjorde oss sällskap. Dessa killar säger jag då bara :/ Haha, patetiskt och tragiskt men kärlek har väl inga gränser?

Sitter nu här och snorar och tårarna rinner så jag blir tokig. Hur tusan ska jag kunna jobba imorgon undrar ju jag, får se hur det blir.. Hoppas på att jag blir bättre. Tänkt att jag ska bowla med Sofija, Loffsan och Malou imorgon efter jobbet. Men allt återstår att se imorgon. Har med mig tre filmer hem iaf så det är gött. Massa film imorgon :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0