489324-203

Mycket har hänt sist

Blogg.se har krånglat för mig det sista så har inte kunnat skrivit.
Hur har denna vecka gått och vad som har hänt ska jag försöka få ihop lite snabbt och kort ;)

Måndag - Var på stan med Sofija, kika fotbollsbiljetter och lite på stan blev sedan på kvällen jobb.

Tisdag - Lönen kom och jag var minst sagt överlycklig för det, dock försvann mycket pengar på direkten. Blev en sväng på stan med Frida och även en lunch på Thai House. Svängde förbi min gamla praktikplats bilkompaniet och hälsa på Robert innan han åkte till Alanya. Sedan jobb mellan 16-19 och vid 20 tiden åkte jag iväg till Tidaholm där Dennis hjälpte mig med att byta generator. Jätte snällt, tack. Sedan stanna jag där över natten för orka inte åka hem 1 på natten när vi hade legat och snackat så länge.

Onsdag
- Vid 10 åkte jag hem och lite innan skultorp fick jag åka in på en poliskontroll men gick finfint förutom att jag åkte iväg med handbromsen i, det är bra att man missar det vid polisen :S Hum.. Första gången jag fick blåsa men det var kul! Haha. Blev sedan att springa in på gallerix och fixa pappas present som jag inte lyckats fixa innan, fy skäms mig! :( klippte mig sedan på hultmark dacapo  och fick en jätte trevlig frisör, satt där i 90 min. Hade massor att snacka om. Jätte trevlig var hon iaf, fick ett tips om en kille med lägenheten. Så måste kolla om han har trean kvar =) Vid 16 var det tid för mitt första kvällspass på sigges och det gick väl bra ändå. Blev lite stressigt i slutet men löste sig. När jag kom hem blev det idol och hannah montana - the movie.


Idag - Promenad med Anna är tänkt. Får se när det kan bli av. Pratar med mamma vad jag vill ha när jag blir 19. Flytta hemifrån saker. Present kort på ikea och såna ställen. Man måste ju ha sånt. Vid 16 börjar jag jobba igen, ska lyckas bli klar fortare idag hade jag tänkt :)
Har även bokat fotbollsbiljetter den 14 oktober tillsammans med Sofija på råsunda. Då vi ska se sverige-albanien. Jäklar vad vi ska heja och vara gulblåa :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0