489324-203

Mina kära vänner

Bowling med tjejerna och gruff var kul. Dock kom jag näst sist men inget stämde idag, verkligen INGET. Gick kasst helt enkelt men så är det tyvärr. Fan, jävla skit. Haha :) Kul ändå att testat att spela på det nya banorna nu på arenan. Nice. Blev sedan förfest hos Malou som vanlig ordning :D Nu flyttar hon om 2 veckor, hur ska allt bli nu.. vart ska man sova, förfesta, hänga med den bästa tjejen. ååååh, satan vad jag kommer sakna dig. Hoppas vi kan hälsa på varandra ganska ofta ändå. Vill inte tappa kontakten även jag är mycket rädd för det. Vid 12 körde jag in den lilla vägen till stan för dom skulle ut på husaren. Jag kände att jag palla inte ikväll, vill vara ganska fräsch till jobbet imorgon känner jag. Är ju ändå inte helt återställd.

loffsan och jag.
hoppas vi kan hitta en lägenhet snart så vi slipper våra föräldrar tack!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0