489324-203

Kalas klart

Hur svårt ska det vara att komma i säng egentligen? nu sitter jag här själv och kollar på tven och kikar runt på nätet. Dom andra har lagt sig så är väl ändå dags för mig snart också.

Ikväll/eftermiddag var vi ju hos farfar och käka smörgåstårta. Gott, dock tonfisk på men gick ändå bra :) Sprungit och busat med vovvarna också, dom är så underbara :D hihi. Sen har vi suttit och kika på tve hela kvällen. Kul va? Nja, men skönt.

Vet seriöst inte när jag var ute en lördag senast? blir typ alltid torsdagar och sen är jag inte riktigt festtjejen nu, blivit en del så det börjar bli mindre men det går i sina perioder. Ska se när jag lyckas komma ut och festa och festa en lördag kanske vore på tiden, men men, får se hur det blir :) Nu ska jag nog krypa ner strax, natti.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0