489324-203

Jävla lingon..

Eller lingonvecka så förstår ju alla. Börja idag så har världens värk i mage, rygg och ben. Inte kul! Vart min första riktiga jobb dag sen jag blev sjuk, är ju fortfarande det men är ändå bättre. Snorig och en jäkla hosta men det får gå. Fick dessutom jobba över men det är sånt det är. More money :D

Nu ska jag åka iväg med mamma och Benita för att tvätta min bil. Den ser förjävlig ut vill jag lova! Är pappas grusvägar där hemma som gjort det. Har halva priset på en tvätt så får passa på. Ska även förbi sigges och byta en film har jag tänkt. Blir sedan idol ikväll och myckter mer annat har jag inte planerat för kvällen. Återstår att se :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0