489324-203

Full rulle som vanligt

Gick upp för ungefär en timme sen så har inte hunnit med så mycket mer än att duscha och käka frukost så godmorgon på er. Tänkte jag skulle städa idag men det kommer jag inte riktigt hinna känner jag, visst ska plocka undan alla kläder som ligger i soffan för det ser förjävligt ut :O sedan vid 13 börjar jag på sigges till 16, är inte så lång tid idag. Därför att Katarina ville umgås med sin mamma lite. Sedan var det menat att jag skulle börja på donken vid 18 men nu blev det 16.30 istället, så lite stressigt blir det och äta är väl inte ens att tänka på?! Får se helt enkelt vad jag hinner med. Efter jobbet som jag slutar 21.15 ska jag förövrigt till Loffsan och se film. Flickvänner från förr. Hoppas den är bra nu (Y)

gammal bild sen 1 och halv år tillbaka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0