489324-203

dag ut dag in

Känns som det enda jag gör är att jobba, så fort jag är ledig på donken så är det jobb på sigges nu men grejen är den att det känns fan konstigt om jag är ledig en enda dag för då känns det som jag missat nåt typ, så det är ganska jobbigt det med. Blir jävligt rastlös.
Idag har jag vart på stan med Malou. Hitta inget direkt så, eller ja, ett par convers som jag ska köpa på måndag eller vad det var. Snälla Loffsan som la undan dom så jag får dom, dom var dom enda i den storleken som var kvar.
Efter stan så hem till Malou en snabbis, käka. Åkte till sigges var med Malou en timme typ och försökte lära mig så mycket jag kunde.  Näst nästa vecka så ska jag ju stå själv. Hjälp! Haha. Vid 5 gick jag bort till donken iaf för jobba mellan 17.30-21.30.
Sen kom mamma och hämta mig och nu sitter jag här. Det var min dag det ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0