489324-203

Att säga hejdå är svårt

Vakna idag vid 1 och blev mkt förvånad, brukar aldrig sova så länge. Men var nog inte så konstigt eftersom jag inte kom i säng från klockan halv 6 imorses. Vid 3 tiden så åkte jag iväg till Malou för att säga hejdå till henne och lägenheten. Idag var det den stora flyttdagen. Vi satt där, träffa den nya killen som skulle flytta in och när dom skrev på kontrakten så var inte tårarna långt borta, kändes jäkligt jobbigt. Det är ju Malous lägenhet! Hihi. Hoppas såklart att du kommer tillbaka. Vi ses ju som tur är om 2 veckor när jag och Sofija kommer upp till sthlm. Sen nere vid bilen och så skulle vi säga hejdå och då kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Det känns overkligt och man trodde ju faktiskt aldrig att detta skulle hända men folk tar nya steg i livet, så är det bara.

Jag hoppas att du får en underbar tid i sthlm Malou och vi fortfarande kan vara bästa vänner. Jag kommer sakna dig och jag älskar dig som fan. Kommer inte bli samma grej men vi får inte sabba en bra vänskap. Du är alldeles speciell och kom ihåg att du kommer alltid finnas i mitt hjärta<3








Kommentarer
Postat av: Malou

om vi fortfarande kan vara bästisar? Vi ska för alltid vara bästisar babe ! LOVE U 2!!

2009-09-28 @ 19:08:36
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0