489324-203

Tackar, vintertiden!

Tur att man flyttat tillbaka klockan för annars skulle jag börja om en halvtimme. Usch, kom ju typ nyss upp och bara hunnit käka. Nu har jag hela 1½ kvar :D Yeah!

Sitter här och funderar på vad jag ska handla när jag är nere i ullared, ge-kås. Kommit på 5 ggr, det är bra.. Fast kommer bli betydligt mer när man är där nere. Eftersom min kamera gick sönder i sthlm så ska jag gå in på net on net när vi är där och köpa en kamera tänkte jag. Jag måste seriöst ha en. Får väl sitta här i djupa veck och springa runt och kika vad jag egentligen behöver. Ska bli kul iaf :) Länge sen jag var där nu.

Jobb idag förövrigt mellan 14-21.45








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0