489324-203

Några tusen fattigare

Jag vill inte! Jag vill inte jobba idag, jag är trött, vill bara ligga hemma och se en film. Visst, hade vart okej med ett kort pass men nehe, idag blir det 11.45-21.30. Det är inte lite det. Det är pengar så det är ju skönt men efter igår så känner jag mig ganska trött.

Var som sagt på ge-kås igår och shit vad mycket grejer det finns. Helt sjukt.. Köpte för lite mer än 2000 där inne, det rullar minst sagt iväg på alla grejer man kan tänka sig. Skulle lätt kunna köpt för lika mycket till egentligen.
Var meningen att jag skulle köpt en kamera på net on net när jag var där men eftersom man varken fick känna eller testa kameran så blev jag osäker, så skippa det. Jobbigt att inte ha någon kamera men ska försöka gå till dem andra ställerna här och se vad jag kan hitta. Blev istället lite shopping på några butiker utanför. Vi passade även på att svänga in på lager 157 och måste säga att det var en besvikelse. Hitta i princip ingenting. Jo, ett par trosor och sen en lång armadtröja på killavdelningen. Till killar fanns det hur mycket snygga kläder som helst och till tjejer var det SÅ dåligt. Benita hitta dock ett par snygga jeans. Avis!

Men men, några tusen fattigare så ska jag klä på mig nu och göra mig iordning inför jobb så jag kan tjäna lite mer pengar och kunna köpa mig mer saker :)









Kommentarer
Postat av: Malou

vi kan ta en runda o leta kamera ;)

2009-10-27 @ 23:00:54
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0