489324-203

Jag, hemma en lördagkväll..

Jag vet inte om jag är trött eller inte, på ett sätt men på ett annat inte. Idag har jag tillbringat 10 timmar på mitt älskade donken, det där älskade kanske man kan ta bort.. Men måste säga att det gick ändå ganska bra :) Mellan 1-3 sjukt mycket folk och nu på kvällen var det lugnt. Lite segt men jaja..

Mer än jobbat har jag inte gjort idag kanske ni förstår. Tänkte kolla klart wallander - prästen nu som jag somna ifrån igår.

Dessutom, glöm inte att vrida tillbaka klockorna inatt, snäll-mamma har redan gjort det, gött :)

Och just det ja, det är ju helt otroligt nästan, jag, hemma en lördag kväll, det var ett bra tag sen ändå.. Men jag kan ju säga det att det är sååååå skönt att få sitta i sin sköna mjuka säng och få dricka lite cola och se en film. Det uppskattas idag vill jag lova.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0