489324-203

Ho are you?!

Min Fredag har sätt ut som följande. Jobba mellan 11.30 och 16. Kom även in en skum kille som log väldigt mycket och frågade om jag hade kul igår, men hallå... VEM ÄR DU?! :S jag var nykter och minns inte, känns ju jävligt konstigt och lite spocki. Efter jobbet blev det tanka bilen, hem och packa och sen vid 6 åkte jag iväg mot pappa. En jävla tur att jag åkte när jag åkte idag ändå. En minut senare och åååh, nej :(
Jobbigt att köra idag med, pissväder och jag var himla trött.. :/men jag kom fram levande och det är huvudsaken.
Kollat på idol ikväll med pappa och Nina. Mina favoriter ikväll var Eddie och Rabih. Sicken jävla blick rabih hade, man kunde ju nästan smälta. Nu ser vi på tokyo drift. Like cars.

Frågan är vad som händer imorgon, pappa och nina är som tysta musar. Jag har så sjukt ont i magen. Ska jag köra rally imorgon så kommer jag att dö, det är en sak som är säkert. Nervös är jag iaf.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0