489324-203

En tve rikare

Vart en hel dag med mamma. Vi behövde det, vi hinner knappt aldrig ses så var skönt att bara få vara sådär sjukt goa som bara vi kan. Vi har verkligen åkt runt typ hela skövde för att kika på allt vi skulle. Först och främst var det tve vi skulle kolla på. Efter att vart överallt så bestämde vi oss för en LG 42 på media markt för 7000:-
Nöjda är vi en så länge, nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så att vi kan bära bort den andra tven och upp med den nya. Orkar inte bära tven själv. Den gamla tunga jäveln. (Bild på tven kommer sen)

Vi kika även på systemkamra. Hittat en för ungefär 9000:- som jag vill ha. Ett yrke som jag verkligen skulle älska att göra varje dag det vore att få fota och sånt så ja, jag vill lägga pengar på det. Vill bli riktigt duktig så ska försöka gå nån kvällskurs också så man kan lära sig att ta kort.  Sedan är det bara att testa sig och öva sig så gott man kan så får se sen om man kan leva på det. Jag hoppas!!

Hungrig är jag också och mamma ska baka våfflor när hon kommer hem, GOTT! :D








Kommentarer
Postat av: Marita



Om du vill ha hjälp med Kamera får du gärna höra av dig. Själv har ju en Nikon D5000.

2009-10-07 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0