489324-203

Du underbara torsdag!

Välkommen Veronica till det jobbiga livet. Jag börjar tröttna på allt jobb, skulle så jävla gärna bara åka bort en vecka och bara vara. Skulle verkligen behöva det känner jag men det är bara att stå ut och nästa år kanske man har tur att få åka en sväng med sina underbara vänner.

Idag väntar först jobb på donken. Ett kort pass, det kortaste för denna veckan, 11.30-15 och sen efter det skynda sig att klä om och se någorlunda fräsch ut för att åka iväg till sigges och jobba där mellan 16-22 och efter det, då blir det.. hum.. är torsdag.. vad ska Veronica göra då tro.. jooo, en finfin utgång ska det bli :D:D Är höstlov så jag väntar mig bra med folk. Husaren eller bogrens är ju egentligen fråga men det blir nog båda tror jag :) Får kolla lite på det ikväll.

Och IDAG, istället kommer Malou. Inte en dag försent.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0