489324-203

Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge

Precis slängt i mig en korv med bröd, men det klarar man sig inte länge på. Ska försöka laga nån mat snart för maten som finns i kylskåpet måste jag ha med till jobbet. Blir jobb mellan 16-21 idag. Försöker samtidigt packa lite inför sthlm vistelsen och ser en film. Går sådär med både filmen och packningen. Fan, vad jag HATAR att packa. Hemskt. Efter jobbet iaf så ska jag till Sofija och sova för vid 11 lämna vi skövde för storstan.


har äntligen fått upp lite bilder på fb från Malou-dagen där vi kidnappa henne och allt sånt.
Saknar dig tjejen, men imorgon ses vi :)

Seriöst har det bara gått typ 2 veckor sen du flytta? :/ känns som det var flera månader sen..








Kommentarer
Postat av: Malou

2½ vecka darl ;)

2009-10-13 @ 20:02:26
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0