489324-203

Alla andra mysfredag, jag jobbfredag

Det är ju så kul verkligen att jobba en fredag kväll. Så surt. Fan. Jag orkar verkligen inte idag känner jag. Är trött och vill helst bara ligga kvar i soffan och bara ligga där. Ibland har man såna dagar känner jag. Sätt klart på robert gustafssons - de ä kanon! och sedan har jag precis kollat klart på allt flyter. Helt okej ändå.

Pratar med Malou just nu också, har fasiken inte snackat riktigt på typ en vecka. Får inte gå så långt mellan ggr. Jag vill ju att du kommer tillbaka hit mitt skövde glitter. Som tur är så hinner vi nog ses en stund på onsdag, även om jag är rädd att det inte blir alls så länge :/ but i hope. På onsdag ska vi ju på landslagsmatchen mellan sverige-danmark.

Kanske dags att byta om snart, börjar jobba 17 och slutar sedan 21 så, som tur är så jobbar jag inte så länge. Tack gode gud för det! Är på donken denna kväll, känner helt enkelt inte för det.








Kommentarer
Postat av: Malou

haha vadå fyfan malou, vad menar du? :P

2009-10-10 @ 15:09:51
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0