489324-203

19 år idag!

Jahapp, då fyller man 19 år idag, kan ju inte påstå att det är en skit kul ålder att fylla egentligen. Händer ju så mycket :/ Får lite bättre lön, det är väl typ det enda :P haha.
Mormor, morfar, mamma och Benita kom in imorses och sjöng. Fick två mackor och lite paket :) Tack så mycket. Somna sedan om i sådär en två timmar. Nu sitter jag här, för vad ska man göra på sin födelesedag egentligen :/
Får se om jag lyckas knyta ihop nån födelsedags fest, denna helgen blir det iaf inte men jag hoppas på nästa, då även Malou kommer :) Ska fjäska lite med Mamma tänkte jag!

Iofs så ska jag åka till pappa vid 2-3 tiden för att ha kalas vid 6 sen :) Stannar där tills på onsdag.








Kommentarer
Postat av: Malou

grattis grattis darl !:) Nästa helg is gonna be awesome

2009-10-20 @ 12:25:31
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0