489324-203

kär lek


alla vet vi hur det känns att bli lämnad och sårad, alla har vart med om det och alla kommer fortsätta att bli det.. Alla vet helt enkelt hur det är men varje gång blir man lika ledsen och sårad, varför ska det vara så svårt?! Varför inte bara kunna gå vidare och bara lämna allt..?
Han har krossat mitt hjärta på något jävligt konstigt sätt och jag vet inte hur det kunde bli så. Han är nog inget för mig men varför gör det så ont ändå..?
Hur svårt ska det vara att bara säga vad det är och efter det lovar jag att lämna dig ifrån för evigt om det är det du vill! Bara jag kunde få veta.

vi delade på kärlek - jag tog kär och du tog lek.
det svider i mig, jag är ledsen men egentligen förstår jag inte riktigt varför..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0