489324-203

19 års fest!

Igår blev det party för hela slanten. Det var 18års fest för Blomberg (som fyllde för två veckor sen) sedan vare Landenmark som fyllde 19 igår och John som fyller 19 nästa lördag. Vi var i scoutstugan (hur de nu stavas) i väring. Var allt ett bra gäng med folk och kul som fan var det :) Härligt folk & musik.
Åkte hem vid en tre tiden när min chaffis så snällt kom, tack du rädda min kväll som kom och körde hem mig. Extremt hungrig när jag kom hem så blev några korv med bröd. såå sjukt gott.

Nu är jag tyvärr inte tipp topp, eller nu är det rätt okej men i morses var det inte bra. Magen var kaos och den är väl det fortfarand egentligen. Skulle jobbat idag men gick inte med den magen, nejnej.. usch :( Men har ett extremt begär efter en pizza. JAG VILL HA PIZZA NU! men kommer väl inte få det, no money. to bad!

Jag lyckades ta en hel del bilder igår iaf, 133 stycken tror jag. Sen att hälften är jaaa... på nåt man knappt ser det är ju en annan femma. Men jävligt kul. 
 

Tänkte lägga upp några bilder, men gick inte.. Tråkigt :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0