489324-203

Vill bara falla i gråt

jag vet inte vad det är med mig just nu, men är så nära ett lipanfall just nu, tårarna bränner i ögonen och inte vet jag riktigt varför. Allt känns bara så jävla jobbigt och vet inte vart jag ska ta iväg. Förr eller senare kommer allt ikappen än, spelar ingen roll om man kan lägga det bakom sig en tid för det kommer alltid upp till ytan förr eller senare. Det gör så ont, jag orkar inte! Just nu känner jag mig som världens mest ensamste person. Ta mig här ifrån, vill bara bort..För ett tag, få rensa allt och komma tillbaka som en ny människa. Jag har ändrats men jag vet inte till vem eller jag vet inte vem jag var innan heller.

En dag blir det helt klart bra, men just nu vet jag varken ut eller in. En depp kväll är det just idag..






Kommentarer
Postat av: Sanna

känner igen det där :/

2009-03-23 @ 08:50:58
URL: http://sannaandre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0