489324-203

Våren är här?

Nu sitter jag ute i skogen hos pappa och fryser som bara den. När ingen har eldat på hela dagen så är det ganska kallt här och inte är det varmare ute :/ hörde på radion att våren är här nu, det vetitusan om jag kan tro på. Bra kallt är det i vilket fall som helst.

Jaja, nog klangat om vädret. Vart på min praktikplats idag och det är faktiskt sista veckan nästa vecka, trist men sant. Eller ska bli rätt skönt på ett sätt men kommer sakna dom alla ändå. Men nu måste jag sätta igång med pluggandet. Fyfan vad jag är less på skit. Har ingen motivation alls, såhär skoltrött har jag aldrig varit i hela mitt liv och skönt kan jag ju bara säga att det är när det är snart slut :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0