489324-203

Sol, blåst men snart sommar & studenten!

Vakna upp med plutten imorses och kan inte påstå att jag fick för mkt plats i sängen i natt men aja, sånt man får leva med. Får ju ställa upp för sina vänner. Blev att åka bort till verkstan vid 8 som vanligt, jobba lite med vadis och läste i boken. Det skönaste är att det är den enda kurs jag har kvar där ute nu och ett slut prov på det då, såklart! Fatta vad underbart :D inget kvar. Efter skolan så blev det in till stan, köpte ett par trosor och sen till manamana för att klippa mig. Sedan möta upp mamma, hämta Benita och sedan hem. Vid halv 9 ungefär blev det att sola en sväng & sedan träna med. Kors i jösses.
Idag har det hänt en riktigt kul grej, en resa är bokad. Jag vill åka, NUNUNU! Alanya, here we come! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0