489324-203

Ingen ro, ingen vila

Godmorgon allesammans. Blev att gå upp tidigt idag och börjat packat har jag gjort nu med. Eller börjat bara, har en del kvar. Fan vad jag hatar att packa just nu, har gjort det i 2 månader nu, så fort jag packat upp måste jag nästan packa igen. Är fruktansvärt jobbigt & segt. Men nu är det faktiskt äntligen sista veckan på praktiken. Visst jag har haft det bra, träffat underbara personer men har vart jobbigt detta pendlande ändå. Tar på krafterna. Kan ju bara säga att jag har vart glad att jag haft dig Fredrik, även om du har komplicerat till en hel del.

I vilket fall som helst så blir det frukost strax, har gjort ägg. Mums :) och sedan vid 10 måste jag åka iväg till Vargön för att vara barnvakt, åt Michaela. Hoppas vi kan hitta på nåt skojsigt i några timmar. Sedan blir det väl ut till Farfar & även på kvällen hem till pappsen.







Kommentarer
Postat av: Tobias

ja fin är den ;D

2009-03-16 @ 20:25:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0