489324-203

Heja Fredag och Helg (:

Det är ju så underbart med helg. Dagen börja med skolan vid 8 och skönt att allt är ordnat egentligen inför 2 redovisningar och 1 prov nästa fredag. Joo, visst måste jag plugga men har koll för en gångs skull :) riktigt skönt. Kommer gå bra känner jag. Sen hem, städa lite smått och sen åka runt till lite kompisar och lämna av saker och hämta. Sedan hem igen, byta om och sedan iväg till mitt kära donken jobb ;) Var ganska mkt folk, eller det kom i perioder och blev ganska rörigt och med förkort folk. Jobbigt läge.

En fråga bara, hur länge ska man få höra om en person som man vart tms med? :/ helt sjukt att folk fortfarande kommer ihåg detta. Jaja.. Man har det jobb man har så man träffar ju alla möjliga människor om man säger så.

I onsdags var det 100 dagar kvar till studenten och jäklar vilken roll kväll jag hade, men sjukt mycket folk var det dock :O







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0