489324-203

Fredag, den 13onde!

Måste säga att än så länge idag har jag haft ändå turen med mig, hoppas jag på iaf! :) Börja först med religion, muntlig redovisning om Islam och Iran m.m. Gick väl helt okej, inte helt nöjd men ja, okej kan man säga. Sedan fortsatte dagen med företagande där vi också hade muntlig redovisning och det gick mkt bättre. Är faktiskt ganska nöjd =) Redovisning av företaget vi haft. Shopaholic. Det påhittade ja.. Sedan sluta dagen med Natur-prov om massa atomer, universum och energier. Kunde gått bättre men aja, ett G ska väl inte vara omöjligt hoppas jag.
Nu blire käk och sedan planera lite för ikv och så, blir party ikv iaf. Inte jätte taggad men blir hoppas jag :D Lönen kom ju idag så det känns ju förbannat underbart :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0