489324-203

En ny vecka är kommen

Måndagar är inget för mig och speciellt inte när man ställt om klockan till sommartid. Vafan lixom, en timme är mkt. Sen att jag somna i soffan igår kväll och vakna 4 inatt var inte för rockigt heller, var bara att gå in och sova i sängen i typ 2 & enhalv timme. Skolan gick ganska fort ändå, fick även sluta halv 3 ist för 4, det är soft :) lycka nästan. Blev en sväng inne på stan och sedan hem, plocka undan lite kläder och sedan somna en timme. Vid 6 kom Malou & Loffsan, gick ner och sola, eller dom gjorde. Jag passar på imorgon. Så blev vi sen kvar där i 2 timmar nästan och snacka.

Imorgon väntar verkstan igen och sedan blire att klippa mig, äntligen säger jag bara. Är verkligen på tiden, behövs tunnas ut nu vill jag lova. Men kul också att att hela mitt studiebidrag försvinner på en dag nästan. Kul då, kul.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0