489324-203

Denna dagen kan nog inte bli dålig..

Denna dagen har känt så jävla bra. Trots att jag varit i trist verkstan men blivit klar med min lödning och allt så är jätte nöjd =) tillslut funka det. Var på donken på lunchen och det var mums och billigt :D då blir Veronica glad, bra med kuponger. Sen att det är sol ute är ju inte direkt sämre, bara att värmen saknas nu. Fick även fixat med torkarbladen och tvätta rent ruterna på bilen så nu äre fint :) Så efter skolan så åkte jag till bilprovningen och mötte upp Nina som hade med min plattång, saknat den i en vecka nu..! Och så fick jag min studentklänning. Jag är nöjd, jätte söt och skön dessutom. Så nu känns allt väldigt bra, blir jobb ikv mellan 18-21 men 3 timmar så det ska jag väl stå ut med :)


Fasiken vad jag längtar till sommren & STUDENTEN!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0