489324-203

Dagen efter kan man ju ångra sig lite smått

Japp, då sitter man här med håret åt alla håll och är ganska lagom ÄCKLIGT bakis. Heja värsta huvudvärken och strax iväg till jobbet, nemen det kan nog inte bli bättre, elr?! Nu sitter jag bara och väntar på frukost. JAG ÄR HUNGRIG.

Jaja, igår var det i vilket fall som helst, för mkt dricka men kul hade jag :D Först börja vi hos Tilla några tjejer, sedan vidare till krikelin, men bara nån halvtimme, tyckte det var rätt trist faktiskt så jag och Elin drog till Vatra ist, där det blev fullt ös medvetslös, iaf i den stilen, mycket dricka blev det och mycket dans och en del misstag också. But that's life! Blev hem vid 2 tiden som vanligt och snälla mamma fick gå upp och hämta mig, snäll mamma :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0