489324-203

Då vare dags för snö IGEN :(

Snön är tillbaka och ingen lycka över det här inte. Inatt börja det snöa som tusan och sen har det vart slask hela dagen, när ska denna snö sluta komma så man kan få vår på riktigt. Behöver lite sol och värme nu :)

I vilket fall som helst så var man tillbaka i skolan idag eller ute i verkstan, inget kul, inte kul alls. Tur att det bara är några få månader kvar sedan väntar studenten också. Underbart och jag längtar men känner ändå fasa också. Dags för att bli vuxen, dags att börja jobba på RIKTIGT. Just nu känner jag mig ganska liten och vill vara 10 igen och inte behöva ta ansvar för något, men nu går det ej att gå tillbaka i tiden, bara att se framåt och göra det bästa av situationen.
I verkstan fick jag ändå en hel del gjort, satt och löde ihop massor lampor och dioder och allt vad det nu heter, gick bra och tyckte det var kul.. såg ni, jag tyckte det var kul?! Blev nästan chockad själv. Tänkte lägga mig tidigt ikv, kolla på lite skoluppgifter och lyssna på min ny utbrända skiva :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0