489324-203

Fullt ös - medvetslös

Vart full fart hela helgen.
I fredags åkte jag bort till klubben för att hjälpa till inför tävlingen, fick inte överdrivet mycket gjort så stack därifrån efter att käkat lite och så. Drog då till farfar för att kika på Hiro (hunden vi hämta i veckan) för att se hur det gått med dom andra hundarna osv. Hade gått jätte bra så det var roligt. Blev en massa kort också. Men dom är ju bara för söta.


Hiro

Jag och Moa

Har massor fler bilder men orkar inte lägga ut dom nu och hinner inte heller.

I lördags var den stora dagen då kullingstrofén ägde rum. Stod på ss2 i målet och skrev tidkorten. Blev lite smått kaos eftersom tredje bilen körde ner våran fotocell så allt blev så komplicerat. Var tvungen att snacka i woki-toki (elr hur det stavas) så med vinden som blåser för fullt och bilar som brummar är det inte det lättaste att höra men efter många om och men och väntan och felskrivningar så börja vi använda telefon för att snacka med dom som sitter och tar tiden vid mållinjen. Typiskt vare iaf. Men go bilåka fick man se så jag är ändå ganska nöjd.
Blev sedan in till huvudstart, gick runt där, kika och snacka med folk. Runt 8 åkte jag och Nina och käka pizza och sedan tillbaka för att packa ihop allt och sen bort till klubben och lämna av. Dock var jag inte där speciellt länge utan åkte till Nossebro .. Satte mig på calzone med MIni och Yvonne. Trevligt var det :) Men vid 12 åkte jag hem igen.

Söndagen hände inte allt för mkt, jag och nina försökte sola mellan åskskurarna, gick inte speciellt bra. Sen satt vi och snacka om allt  möjligt som vi inte gjort på jätte länge & det var behövligt. Vid 7 far jag hem till skövde och fick packa upp och sedan packa in eftersom jag inte ska vara hemma nu fram tills på onsdag. Så sover idag hos Frida och Mogge och sen tis till ons hos Loffsan, jobbigaste med att göra såhär är att allt ska passa ihop med jobbet också, suck!
Nu blir det frukost alldeles strax, göra mig iordning för vi 10 ska jag och mamma till maxi och sen börjar jag jobba halv 12 till kvart över 4a.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0