489324-203

Hoppas man får sin vilja fram

Nu väntar jag bara på att tiden ska gå lite för strax ska jag in och möta Blomberg och Felix i stan, ska gå runt och kika lite. Dock är jag rädd för att jag inte kommer få en chans att gå i tjejaffärer utan måste ranta runt med dom på sina ställen. Men men, jag får fjäska lite på nåt sätt. Haha.Annars idag har jag inte gjort så mkt utan jag vakna vid 12 som vanligt och imrogon börjar skolan, är lite orolig att jag inte kommer lyckas komma upp. Men men, får verkligen föröka lägga mig tidigt idag men vet nästan att det inte kommer gå men aja..

Kom och tänka på en sak igår. Detta med killar. Det är så att man tycker om nån (tror man) och man inte riktigt kan få killen då strävar man bara att få den, till nästan vilket pris som helst och får man då killen sen så är det inget kul längre och man lägger ner det. är inte det lite skumt egentligen att själva jakten och kämpadet är det som är kul och sen om man får killen eller inte är skit sak samma nästan. Finns en kille som jag ändå gillar som jag inte kan få, det suger fast egentlgen tror jag att om jag skulle få honom så var det bara det att jag vill veta att jag kan få honom. Skumt det där. Jaja, jag vet inte från jag har fått honom och på nåt sätt ska jag lyckas that's it. Vänta bara :D Sen är hämnden ljuv lite men det kommer. jag vet det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0