489324-203

Hemma i skövde

För drygt en timme sen kom jag hem till skövde igen. Blivit lite mat, kikat på datorn och kollar nu på top model 11.
Idag har det vart en väldigt rolig dag ändå, vart nere idag med Fredrik på reservdelarna. Haft det väldigt roligt, skrattat mycket och snackat en hel del. Fick köra subaru idag med ;) hihi. Sen var man i thn och hämta bil. Blivit att vara med på massor saker. Jag trivs bättre för varje dag och jag kommer lite in i mitt rätta jag :D Men efter problem med skjuts till bussen så var Fredrik så otroligt snäll och körde mig, verkligen jätte snällt. TACK! :D Blev ett par nya skor också, ett par svart björn borg skor. Riktigt nice. NU ska jag se klart på tven och sen får man se vad som händer ikv :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0