489324-203

Helgen

Nu har jag vaknat ur en snabb powernap (eller hur det stavas). Idag har jag vart inne i stan och träffat Anna, kika i några affärer och fick med mig ett guld armband med mig hem. Inte bra med tanke på att jag ej har några pengar. Blev även en fika på rådhuset innan vi åkte hem, käka hemma hos Anna också. Riktigt mums =) Skit kul att träffa dig igen och på tisdag, då jävlar blir det ös :D YEAH! Iaf så kom jag hem, sov lite och nu tänkte jag hoppa in i duschen för om en timme ska jag vara borta hos Erica, Vad som händer ikv vet ingen men får se=)

Igår blev det först skolan med svenska och projekt, sedan var hemma på kvällen, kolla lets dance med familjen och sedan vid ett tiden åkte jag in till stan och mötte upp C. Trevligt :)


 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0